lista

Ja nu var det ett tag sen jag gjorde någon lista, och så hittade jag den här på fegons blogg, så jag måste göra den jag med :)


1. Har du kysst nummer 7?
Anton morin. nej det har jag nog inte
2. Brukar du va med nummer 19?
bid. nej, inte så ofta :)
3. Älskar du nummer 25?
daun. nepp, inte det
4. Är nummer 21 din bästis?
camilla m, naaaae
5. Är nummer 19 en sötnos?
bid, johodå:)
6. Gillar du nummer 16?
boppin. min kusin, klart jag gillar han :)
7. Är nummer 12 bäst?
bananmamma. annis mamma är grym!:)
8. Min bror/syrra är nummer 29?
dejvz, nej:)
9. Var du med nr 22 idag?
cäm. näpp, var ett tag sen nu
10. Nummer 5 går i samma klass som du?
ante w, näe inte det
11. Nummer 16 har likadan mobil som du?
boppin. ingen har likadan mobil som jag :)
12. Sista numret är sämst?

äääännis. nej, hon är bra :)

- vem ringde dig senast?

tomme tror jag

vem ringde du senast?
loyd

vem är den 17 i din kontakt lista?
brorsan

den 10;onde?
anton

den 24;e?
daun

den 39;onde?
frida2

har du ditt eget nummer insatt på mobilen?

näpp


nej det var faktiskt inte så givande. nu ska jag springa ner till tvättstugan. herå

Kommentarer
Postat av: Camilla

Alla dessa jävla listor, men detta måste varit den bästa ( eftersom den var kortast) du börjar komma i fas nu Frixan ;)

2007-12-22 @ 16:10:06
Postat av: fiffo

haha det var ett evigt gnäll:) jag bloggar ju för dig också, eftersom att du aldrig gör det :)


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback