killing loneliness

morsan bjöd på middag idag, så jag var dit och käkade, sen gick jag till sara en snabbis och pratade lite. vi tycker så lika om saker, det är bra. slipper bli irriterad iallafall :)
har varit ute och gått en sväng också, pluggade in hörlurarna och gick som en galning. sen gav min mobil upp så jag kunde inte lyssna nå mer, så jag gick hem och här sitter jag.

har sett waist deep eller vad den heter. annis sa att hon grinade sig igenom hela filmen, men jag vet inte. den var ju bra iallafall. sen att o2 faktiskt är ganska snygg gjorde ju inte saken sämre :)
har sett en bild på brorsans blogg (kan ha varit när jag rotat igenom hans dator också), för väldigt länge sen, som har fastnat i skallen, och den kom tydligen från den filmen. tror jag,

nu ska jag se någon annan film, vet inte vilken ännu bara. och äta mina grillkryddapopcorn. måste försöka få ut min mess i håret också. är inte så jävla lätt med en vänsterhand som gör allt annat än vad jag vill att den ska göra. har fan ingen motorik alls i vänstern. jag kan ju säga att jag har blivit hånad idag, haha. inte för att jag tror så många är så förvånade. men min lillebror tar då vara på tillfället och mobbar gärnet :)

alicia keys och colbie caillat är bra tjejer. me like.

nu ska jag gå till sara, eller mamma, beror på. hatar att sova själv, får ångest. usch..
imorgon är det min och saras dag.
ska mest troligt jobba på nyår, eller jag vet fan inte. ska vara med sara iallafall, sägs det. nykter ska jag vara. hela mitt liv.

har förresten skrivit upp mig som lägenhetssökande nu, överallt utom i kalix. känns jävligt bra. kommer dock ta flera år innan det blir nåt av det, men det är ju ett steg i rätt riktning iallafall. och teoriprovet är bokat, fast när det är är hemligt.

nä nu blir det film. jobbigt att skriva med en hand.



"Jag kan lova att aldrig såra dig, med handen på hjärtat.
Men har bevisat att jag måste trott att det var tanken som räknas"

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback