julafton

mina planer om att bojkotta julen och släkten sket sig. jag tänkte att jag kunde fara till annis och leka med roy istället, men så blev inte fallet.
började morgonen med att duscha, jag tände ljus i hela badrummet och duschade på där i flera timmar typ, hahaha. skönt var det. jag var så sjukligt trött och det rann tårar ur ögonen varje gång jag var i ett rum som var ljust, därför tyckte jag att ljus skulle funka bättre, och det gjorde det.
nåja, efter jag hade gjort mig klar kom farfar och brorsan och hämtade mig och vi for till farmor.

satt och dummade oss där i vanlig ordning och lyssnade på tottes fräckisar, fick lite julklappar och käkade. hann skjuta iväg några raketer också (tottes idé, han använde bara oss som svepsjäl för att han inte skulle verka barnslig), och sen vet jag inte. svamlade bara omkring där hos farmor. tråkigt att papi inte behagade att komma.
brorsan och jag hade ett sparkrace och hämtade ida hos hennes mamma, och sen tillbaka till farmor. då hade den äldre brodern hunnit ge upp och fara till mamma. men vi var kvar där ett tag och sen skjutsade totte hem oss. mats och hans tjej kom också, är inte ofta man träffar dom alltså. var iallafall sista julen på 57an. dom har nog hunnit flytta tills nästa år.

hos morsan var det bara jag, fredrik och erik så vi gick in i eriks rum och skulle se tv. tanken var det iallafall. men dom gaddade ihop sig i vanlig ordning och alla började slåss. fegga tryckte ner mitt huvud i sängen och slog mig på armarna, medans erik satt på mina ben och pickade på mig. innan det hade dom provocerat mig hela tiden hos farmor med deras jävla pussel. dom tycker jag är så trög så dom drar alltid fram ett a4, delar det på mitten och ber mig lägga pusslet. så jag var redan arg sen tidigare.
när jag väl kom lös, sönderslagen och jävlig, fick jag damp och gick lös på fredde, och när jag trodde att jag skulle få in en fullträff på vaden, missade jag och sparkade i hans knä istället. sen kunde jag inte gå. det ilade i hela jävla foten, och jag fick inte ens på mig skorna när vi skulle fara till mormor. så jag fick ta lillbrorsans snorgröna foppatofflor, till mina finbrallor. inte så jävla snyggt :) sen fortsatte mobbingen med deras pussel och svammel.

aja, for till mormor iallafall. satt och utklassade boppin i kort och sen vet jag inte. lallade på och började må dåligt. skyller på glöggen. så jag gick och la mig i sängen och somnade ett tag. sen var jag fit for fight och vi började mata ut julklappar. jag kan ju skryta med att jag fick dom 2 största iallafall :) en byrå och en skitstor spegel, med guldram, som jag ville ha :) blev förvånad att jag fick så mycket, då jag varit en pain hela året :)
sen svamlade vi på där halva kvällen, speedade hem, packade väskan, drog till pottan, gjorde mig iordning, sen kom emma, annis och nån och hämtade oss, for på b4, sen skulle jag och pottan följa emma hem, för att kolla om spökena som dom pratar om finns där. slutade dock med att jag och emma satt inne i hennes badrum. hon har en grej som hänger i taket ner till golvet, som man har massa saker i, och medans vi satt där och pratade började den där snurra runt som en huligan och gunga fram och tillbaka. det var läskigt som satan. hujja

http://fegon.blogg.se/1198213689_tor.html

efter det gick jag och pottan tillbaka på b4 och sprättade pengar. sen skulle vi och käka men allt var stängt, och jag frös som satan, så jag fick låna ivans skinnjacka, och sen drog han av sig jeansen så fick jag låna dom också. hahaha galningen där. måste ha halkat för min höft och mitt lår är åt helvete idag.
sen kom anna, robban och blablabla massa folk. for upp till nån lallare där och satt där ett tag, tills mackan ringde och bad oss komma dit på efterferre. patte var ju där också, så jag hade lite vettigt folk med mig :)
jag och annis låg i sängen och körde lite fråga olle, tror jag. sen började några slåss, och nån lallare tog till kniven. inte så jävla smart i huvudet tror jag. när polisen kom och började dra fram pistoler och svammel så stack jag. kändes som att jag inte borde vara där :) for iväg med annis och tom, men slutade hos loyd av nån anledning.
låg och kollade på tatueringar och boxning, eller vad det då var. sen gick jag hem. och kallt var det.

var trevligt som satan igår iallafall. tråkigt bara att seskarömormor inte kom, är ju inte så ofta man träffar henne ändå. bara på somrarna. ajaaaa

och idag har jag bara monterat ihop allt jag fick. nu måste jag bara städa också. sen ska sara hit och vi ska utvärdera våra liv. måste hämta alla grejer hos morsan och pottan också. om jag orkar.

morfar har slutat läsa min blogg och kolla min bilddagbok för att jag bara skriver om sprit och har bara bilder på flaskor. om det inte är det så skriver jag för mycket svammel så han orkar inte ta sig igenom. så jag slutar här med lite bilder :)


Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback