humiduvvet

jag känner mig rätt sliten. fast det är bättre än jag trodde. skulle lätt kunna vara vaken en natt till.. not.
men jag och pottan tog oss ju en ofrivillig powernap på skolan idag, haha. inte konstigt att jag har blivit pigg.
vi skulle gå ner i källaren och lyssna på nån gubbe som pratade i 45 minuter på nåt kasettband om stress tror jag det var. eller jag vet fan inte, jag somnade medans han presenterade sig.
anki släckte och sa att vi skulle lyssna noga, yeye. frida2, terror och pernilla hade försvunnit när vi vaknade, 2 timmar senare. och dem berättade att jag hade skrikit "lock?!", och när dom hade börjat skratta hade jag satt mig upp och sagt lock igen, sen lagt mig ner och börjat mumla. nog är man ju störd ändå.

pottan har hållt mig vaken genom att montera fast en lampa på min kudde, så jag hade inte en chans att somna. sen har hon hällt vatten på mig och skrikit litegrann. men jag höll mig vaken iallafall. och har haft grymma humörsvängningar idag, hahaha. har nog mest troligt varit en pain. men samtidigt har jag suttit och skrattat åt absolut ingenting.

aja, var och såg när lillebrorsan var stjärtgosse idag. var inte så givande. dom var dock söta där dom trippade omkring :) var 10 gånger bättre än esteternas luciatåg som vi också var och såg, hyvva.

jaja, lillebrorsan har varit och köpt candy så vi ska fortsätta se senaste halloweenfilmen, jag är livrädd. han står och streeesar och säger att han börjar se den utan mig snart. och bananus ska tydligen komma hit och sova. mys :) kommer dock somna snart känner jag.

"jag har snusat sönder alla läppar jag har" hahahaha

more2come


Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback