gogogo

igår var tanken att jag skulle till emma och se idol med henne och annis, istället för att sitta hemma och ruttna, då både pappa och syskon var utanför kommunen. men nääedå. jag slocknade rätt fort och sov gott som fan, tills telefonen började plinga och jag vaknade. sen var det kört.

sara tänkte komma hit, men gjorde inte det, tack och lov, haha. var ett monster tror jag. men iallafall, jag pratade lite med annis i telefon och jag tror hon tyckte synd om mig, för jag hann bara säga att jag skulle sova, och lägga på då, så fick jag ett sms och en halvtimme senare var hon och emma här. var då med dom tills inatt nångång, när vet jag inte, sen for dom hem, och då städade jag lite i köket och vardagsrummet, och sen somnade jag, kring 5 kanske.

har sovit riktigt skönt inatt, tills mongo-loyd ringde och väckte mig. och sen kom pappa och dom hem, och sen har det varit full rulle. har fått vara barnvakt osv. sen när pappa kom och jag skulle ta mig mot snurran och köpa snus, med ida då, så ville min lillebror komma med. så pappa gav mig en hundring, och erik en hundring, och skulle sen gå tillbaka med börsen, men då stod ida och sträckte ut handen och sa helt förstört "idaaa då?" hahaha. så pappa fick punga ut ännu mer pengar åt henne. redan bortskämd :)

aja. moddo har match nu, mot tälje. hade inte varit något märkvärdigt om det inte var för att loyd håller på dem och är så helvetes kaxig. det värsta är att vi tog ledning med 0-1, men nu står det 2-1. det är fan åt helvete. förlorar vi mot södertälje ska jag dränka mig, eller nåt annat.
och det värsta är att radion på sr.se vägrar funka. alla musikkanaler funkar hur jävla bra som helst, men fan inte hockeykanalerna. just my luck.

ikväll är det fest, och klassfest, och fest. vettefan hur det kommer sluta. har redan hällt i mig lite sprit, och mer ska det bli.
nu står ida här och drar i mif och vill kramas.

och btw; snart kommer tomme upp till kalix. och då blir det fest, trust me :) vi har mycket vi ska hinna med nu, ellerhur? haha

go modo.

Kommentarer
Postat av: loyd

Du sa ju att du var vaken :D

GO TÄLJE!!!!

2007-12-10 @ 17:05:04

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback