det här suger

imorrn ska jag inte vakna, eftersom att jag förmodligen inte ens kommer somna. jag ska heller inte på skolan, då jag har hört saker, som måste komma från klassen, som är helt åt helvete och jag hoppas att dom som glappat med käften far till varmare breddgrader, och stannar där.
sen ska jag iallafall dra på mig smilet igen och spela glad under tiden jag och annis är i happis, för att sen fara hem och bli less som alltid. det är ett bra liv man lever. not

just nu skulle jag behöva dig, som fan. men det är väl bara att vänja sig vid tanken.
tror inte ens ett davidsamtal hjälper den här gången, inte ens min mamma eller hund.
däremot skulle jag vilja prata med min bror. han är inte snäll och förstående, han är arg och inteförstående. han får mig att inse saker och tänka på saker på flera olika sätt, utan att han ens vet om det. när han står där och skriker och predikar om hur dum i huvudet jag är och hur fel jag tänker och gör, det är nog först då jag fattar. att en människa man knappt pratar med kan göra en så jävla glad och lycklig. jag fattar det inte.
alla som känner mig vet säkerligen hur mycket jag predikar om han, och hur mycket han betyder för mig. men ord kan inte ens förklara det.

från och med nu håller jag käften. hör av er om ni vill, men räkna inte med nåt svar.

Kommentarer
Postat av: Fegon **

Gud vad du skriver upp mig, om det nu är mig du pratar om. Jag känner inte direkt igen mig, jag är väl aldrig sur? du måste mena Erik? :P

Postat av: Pottan

du är bäst frida sorry för tidigare ring mig nu

2007-12-21 @ 13:23:32
URL: http://leea.webblogg.se
Postat av: Pottan

Ey, vem fan använder sig av mitt namn? :O Har seriöst inte skrivit de som står här ovanför !

2007-12-21 @ 17:20:40
URL: http://leea.webblogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback