cp

så jävla less på att behöva ta den här skiten av dig. du är inte ens värd det. dra bara åt helvete, eller sluta hör av dig. bara jag slipper dig. din bakgrund är fan ingen bortförklaring för att du beter dig som en idiot. seriöst.
du är så jävla dum så det är synd om dig.



nu ska jag plugga lite, och sen ska jag sova. har hittat min fjärrkontroll, så nu kan jag äntligen se på tv igen :) tänker inte säga vars jag hittade den dock, haha. har sökt som en huligan hela dagen och skyllt allt på mina syskon och satt dem i arbete.. i'm sorry :)

tror jag skippar skolan imorgon. har andra saker att göra. eller att tänka på snarare. bara det går bra för dig där borta nu.

och kixen fyller 18 imorrn. knutten :) blir väl att fira henne på hotto eller nåt sånt, då vi inte har några gemensama kompisar :)

aja, måste gräva fram nå böcker nu.. blä

Kommentarer
Postat av: puttefnask

jag vet var du hittade den :P jyrskåp :D


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback