sommar 07

Igår var första dagen på skolan efter lovet, mindre givande. Fick schema, "planera" onsdagen och sen fara hem. Jag och pottan drog ner på stan och köpte oss en pizza som vi tog med oss till nån lägenhetsgrillplats och käkade.
Idag orkade jag däremot inte fara till skolan, med tanke på mitt skick. tänkte att jag kanske ska ta det lugnt nu ett tag och se om jag blir frisk för en gångs skull. börjar bli irriterande att alltid vara förkyld.

Den här sommaren har nog varit den bästa någonsin.
Alkohol har varit en stor del av den.
Alla galna äventyr med pottan är det bästa som finns. Som tornetrippen, fyfan vad kul vi hade. är en av alla oförglömliga saker. alla krogbesök har också varit helvetes roliga med dig. luleå kalaset, kalaskalix, alko/happisbesök, bad, vattenkrig osv. sjukt jävla roligt. vi har nog inte haft tråkigt en enda gång när vi har umgåtts.
och alla annisövernattningar har också varit mys. leffebesök, nightwalks, fotbollsspelande, kubbspelande osvosv.
roadtrips med sara överallt. filmkvällar, spontanfyllor, födelsedagar osvosvosovosovosv..

orkar inte säga så mycket mer. bilddagboken har allt :) hej

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback