off

Vissa saker förstår man bara inte. Jag har så jävla mycket att tänka på hela tiden, inte minst nu, och jag blir ju inte klokare av det precis. Folk säger att man ska prata om sina problem, för att det ska kännas bättre. yeye. Jag känner mig bara löjlig och dum i huvudet.
Mina problem är ju mina problem, inte mina kompisars. Fast vissa saker måste man bara berätta, för att dom ska förstå. Jaja. Det har hur som helst hänt sinnessjuka saker, som jag aldrig trodde skulle hända och jag tänker inte ta upp det här, nej.

Hur som helst, igår for jag, sara och pottan till luleå för att kolla läget. och dessvärre var alkohol inblandat, vilket jag får äta upp idag. Det var faktiskt rätt skoj. Sara försvann med Lisa och gänget och jag och pottan sprang mellan alla öltält på stället. pottan lurade iväg mig i någon helvetes karusell. Höjdrädd som jag är så skrek jag, för första gången, som en tjej. Men det var roligt hur som helst :) och jag orkar inte gå in på mer detaljer om vad vi gjorde, eftersom att jag ligger ner och orkar inte anstränga mig för att skriva, och mina naglar har blivit för långa och åker in mellan tangenterna och det känns bara hopplöst, haha. Jaja, vi träffade David iallafall, stod och pratade med han ett ganska bra tag. Men jag hade inte en chans, pottan pratar så förbannat mycket. haha. så jag gav upp och gick och satt mig. jaja.

Vill dit idag också egentligen men jag orkar fan inte. Känner att jag kommer bli sängliggande hela jävla dagen. Har ändå inget vettigt för mig, alla är ju i Luleå.
Även brorsan ska vara i luleå hela helgen, han for dit igår, vilket betyder att jag kommer ha hans dator och en jävla massa filmer hela helgen :) finfint.
Annis var också i luleå igår förresten så jag träffade henne med. men hon ska sova hos joel hela helgen så henne får jag ju inte träffa nåmer iallafall, hmfp.

Aja, nu ska jag ligga här och fortsätta tycka synd om mig själv tills mamma kommer hem 3 och ger mig frukost.

pusshej

och jag kommer förresten inte kunna lägga in bilder på bilddagboken på ett tag, eftersom att sladden till kameran är väck.


Kommentarer
Postat av: Pottan

Frida vem är de som brukar säga "mina kompisars problem är mina problem" ? Frida dina problem kanske inte är mina problem, men jag vill inte att du ska må dåligt eller något :) Och som jag kanske har sagt innan för 2 år sen gjorde du en enormt stor sak för mig, jag kommer alltid finnas här för dig oavsett vad de gäller och du vet att du alltid kan höra av dig oavsett vilken tid de är på dygnet :) Du är guldvärd gumman hoppas du förstår de! Love you

Postat av: fiffomiffo

pottan; ja mina kompisarna problem är mina, men mina problem är inte mina kompisars. aa jag vet det och det känns bra att veta det som sagt :) tack och puss, me love you

2007-08-03 @ 23:38:28
URL: http://fiffomiffo.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback