kukhumör

jag är så jävla less på människor. det finns fan inte.
ingenting man gör duger för någon. alltid bara jävla massa gnäll överallt.
sen dag jävla ett har du gnällt och varit tjurig. jag har gjort allt för att hålla mig undan, men det går inte om man bor under samma tak. nu blev jag less och tog mina grejer och stack, jävligt korkat känner jag såhär i efterhand eftersom att jag känner att jag har absolut ingenstans att ta vägen. förrutom till camilla i luleå.
visst, erbjudanden hit och dit om att jag ska fara och sova överallt och lalala.. men nej, aldrig. jag klarar mig.
och som sagt, vill jag prata så pratar jag. tjata inte om det. och fråga inte hur jag mår, jag mår inte bra (!) och jag är så jävla less på att vara tvungen att låtsas vara glad hela dagarna, för att inte bli behdandlad annorlunda och tilltalad med babyröst.
nu är jag less och tänker inte gnälla mer om det, nej. men det är så det ligger till.
idag rann bägaren över för mig, tänker inte låtsas nåmer, och jag tänker inte ta mer skit. så är det bara.

och bara så du vet, det går inte en dag, inte en jävla sekund utan att jag tänker på dig. jag vill bara att allt skit ska lösa sig, och sen sticker vi härifrån, från alla jävla lufthuvven. hejdå!

gah

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback