Igår

igår var en rätt nice dag. började med att annis och loyd ringde och väckte mig heeela tiden. sen kom sara, lisa och verran och hämtade mig och vi drog runt på stan, sen till karlsborg och hämtade annis, sen tillbaka till stan och hämta alkohol, köpa ring till läppen osv. sen dumpade sara och dom mig och annis så vi gick runt och lallade på stan, roade oss på folkans toaletter (misstolka inte). osvosv. sen gick vi till annis syrra som skjutsade hem oss till djuptjärn. dit kom sara och gänget och hämtade brorsans filmer som han hade glömt att lämna tillbaka, så dom for tillbaka med dom och jag och annis drog till farsan och hämtade en mobil åt annis. blablabla. sen till farmor och sen hem. åt hårdbröd till middag och sen låg vi och jyrade osv.
sen kom sara, lisa och martina och hämtade oss, dumpade annis på hennes morsas jobb, drog varvet och sen for vi till happis. har aaaldrig varit så mycket folk ute alltså, haha. skrev till gibban att det var drag i happis, och han bad oss hämta upp han vilket vi gjorde. lallade runt.
och av någon anledning flög min mobil ut genom rutan när sara körde för snabbt i en kurva, så det var bara att vända tillbaka och plocka upp alla delar. sen dumpade vi gibban på nån fest, hämtade upp lecke och drog tillbaka mot kalix.
camilla hade nämligen kommit hem från göteborg och barcelona, så vi drog till henne och sen ner på stan, dock i hennes bil. hon berättade allt hon hade gjort och tillslut orkade inte jag och sara lyssna mer så vi somnade på varandra i bilen. haha.
nåja, orkar inte gå in på detaljer. nu ser jag fram emot kvällen bara, då jag ska umgås med ida, annis, pottan och emelie, och alkohol är inblandat.
nu ska jag ut med hunden och sen ska jag försöka styra upp mitt rum
puss

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback