annis<3

haha annis är verkligen världens sötaste människa! :)

hon ringde mig nyss och frågade om jag var hemma.. och sen la hon på typ. tänkte inte mer på det, och sen stod hon på bron.
då hade hon varit och köpt ett grattiskort åt mamma, som fyller 40 imorgon, och ett ko-kort och en risenpåse åt mig. haha. helt utan anledning. hon veeet att jag älskar risen och att det är det enda som kan få mig på bättre humör när jag är nere..
På kortet stod det såhäääär
Allt jag behöver veta om livet jag lärt mig av en ko
- Gråt inte över spilld mjölk
- Gräset är grönare på andra sidan staketet
- Ta tillvara varje möjlighet att mjölka ut det bästa
- Allting tål att tuggas om och om och om..
- Hedra din moder och ditt foder
- Ta tjuren vid hornen
- Att trampa koskit ger tur
- Svart och vitt är alltid trendigt
- Spendera mycket tid med dina ko-mpisar
- Man behöver inte vara dum bara för att man ser så ut
- Det finns inget som heter "för mycket klöver"
- Det är roligare i grupp
Och kom ihåg.. en intelligent blick betyder allt!

Så hade hon skrivit; Jag vet att du inte fyller år, men jag tyckte faktiskt att du också förtjänar ett kort =)
ta till dig av råden som finns på kortets framsida, haha. Jag älskar dig bejbi! Puss / Bananis

Nu är ju min dag räddad iallafall :) tack baby, i love you!

fredrik och jessica har just farit och handlat mat som dom ska laga åt mig (och dom själva) och sen ska vi städa och göra fint tills mamma kommer hem imorgon :)

ska lägga mig i soffan med min risenpåse och hund. pusshej

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback