mölle

Mycket saker händer hela tiden, aldrig att man har en ledig stund för sig själv, beror väl givetvis lite på hur man prioriterar saker. och nu när skolan börjat känns allt bara skit igen, blir galet deprimerad av skolan.

idag var vi och mullade i skogen, klassen alltså, jag var (är) livrädd för björnar och ormar så pottan fick hålla om mig då och då, speciellt när vi gick offpist. sen har jag försökt lära mig finska också, efter många skrattanfall (främst från pottans sida) och svordomar (från min sida) lärde jag mig att räkna till 10, men nu har jag redan glömt hur man säger sju, åtta och nio :( funderar på att läsa finska som iv faktiskt, verkar vara ett sjukt roligt språk, och eftersom man bor så nära finland är det nog en fördel om det blir att flytta dit och jobba senare. jaa, vad mer hände i skogen?! pottan ramlade (haha, sopa), jag, pottan, soppe, jennifer och frida "gick vilse" och satt och åt blåbär och tjuvrökte på några stenar, vi gjorde en skittråkig fältundersökning, käkade, åt ännumer blåbär och bara dummade oss. lekte väl nån lek också. sen gick jag och pottan och tittade på min kusins krockade bil som var hos plåtslagaren, som vi gick förbi påväg mot skolan, mamma kom dock och hämtade oss där, sen for jag hem, hoppade in i duschen, försökte få bort blåbärsfläckar från kläderna (tacka vanish!), drog på mig mina skitsnygga rutiga pyjamasbrallor och började plugga, ångrade mig och gick ut och gå, sen till mamma. brorsan slog nästan ihjäl mig (har ett sår på tån), han hivade ner mig i gruset helt känslolöst samtidigt som min lillebror stod bredvid och skrattade, och kastade någon sten. sen for vi och raggade lite och nu är jag hemma, och pluggar, och är jävligt irriterad för att det inte är idol idag som jag trodde, hade jag vetat det hade jag varit i skogen med tyzon nu. argh!

sen har någon snottat mina pengar från väskan också, som jag lämnade i klassrummet i typ 10 minuter. det var visserligen bara 100 spänn men vafan, mina pengar är mina pengar.

för någon nk lektion sen råkade jag säga till min lärare att pappa körde timmerbil, hon sa att hon älskade naturen och var emot att någon kapade ner träden där. så jag sa "men du torkar ju dig i arslet med naturen. och sen kapar inte pappa träden, han kör dem bara till sågen", sen dess har hon inte pratat med mig =(

åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh vad tråkigt jag har. sen hittade jag ingen penna så jag fick måla över vissa lektioner på schemat med ett nagellack så nu kan man inte andas här inne. bajs bajs bajs.

tror jag ska gå ut och gå en schväng, eller så går jag ner och hämtar glass, lägger mig i sängen och pluggar lite till. fridens!

Kommentarer
Postat av: Pottan

Skulle se om de fungeras att skriva frn mobilen :p haha att vi hade kul i skogen! Hur gick de med att lsa finska som iv? Haha tror du tycker kuka och mutta var ganska kul ;p

2006-11-16 @ 19:40:58

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback