weekend

jag känner på mig att det här kommer bli den bästa helgen ever, hittills har den varit underbar.
fredagen tillbringade jag med min underbara vän sara, som jag inte pratat eller umgåtts med på ett tag nu. fast jag vet vart jag har dig så det är inte hela världen om vi inte umgås jämt. och snart blir det skoter, och snöhögar, som endast är kul med dig :) sen for jag till mamma och sov där, eller sov och sov..
idag har jag umgåtts med familjen, farit runt till farmor osv och nu väntar jag på att camilla kommer hit och ser film och sover med mig. vi ska ut på äventyr också var det tänkt. att man kan ha så roligt åt och med en och samma människa. du är aaalltid glad och det smittar av sig and i like it :)
och imorgon när jag och camilla förhoppningsvis tar oss upp i tid ska jag följa med henne och titta på match och sen ska jag till fururinken och kolla på brorsans match. (söndag, 16.00 mot älvsbyn tror jag. be there!) hoppas camilla har tid att komma med mig=) det var även tänkt att jag skulle fira annis idag, som fyller 17, grattis :) men saker körde ihop sig så jag ska fira henne senare. förlåt för att jag inte hinner komma. ska försöka klämma in dig någonstans imorrn :)

och varför just dethär kommer vara så kul är för att jag kommer och har varit med dom bästa människorna du kan hitta, någonstans, någonsin.

sen har jag varit med om mindre smarta idioter, som måste göra sig till såfort någon annan är mer, det är nog det jag hatar mest alltså, puckon som inte kan vara sig själva, och speciellt när dom är så dåliga och odiskreta så det verkligen lyser igenom. träffade även på den människa jag tror jag hatar mest också, fast han var jag snabbt av med. ogillar också folk som slickar andra i arslet (inte bokstavligt) bara för att dom tror att dom får status osv. duger det inte som det är så får det vara.


jag har lärt mig sticka också. har jäkligt mycket beställningar, höhö. men det går snabbt, har hunnit göra 2 mössor idag. en åt mig, en åt brorsan. brorsan såg den jag gjorde igår så han ville också ha en. och sen massa andra som ska ha mössor och halsdukar. höhö, har gett mig på ett virka ett par vantar också, vilket tar betydligt mer tid, och är betydligt tråkigare så vi får se hur långt jag komemr med dom.

och imorse var jag på långpromenad med tyzon, och givetvis drar han iväg så jag halkar och landar i en vattenpöl. raka spåret till duschen efter det :) men han är så söt ändå. han har legat och tagit all plats i sängen som jag har hos mamma, as usual. och försöker jag röra fötterna så jag får lite plats flottar han bara ut sig mer den jäkeln. så det slutade med att jag satt mig på golvet och fortsatt med tvspelandet, och där satt jag tills mamma vaknade vid 6 och gjorde sig klar för jobbet. då tog jag hennes säng :)

aja, nu ska jag gå och mysa med min söta lillasyster som har blivit en stor flicka nu, nåja, större iallafall.

så kort och gott
camilla, you make my day! världens bästa människa. du tar fram dom bästa sidorna av mig:)
sara, vad som än händer så kommer vi alltid vara vi, det vet jag :)
annis, grattis grattis grattis och grattis. du betyder

håll koll på bilddagboken också. fjixen is my name

stay real
 

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback