Knasig dag.

Okej, verkar ju ha blivit en vana för mig att skriva vad jag gör om dagarna så jag fortsätter med det. Trots att kix ville att jag skulle skriva något roligt.

Idag; Jag somnade vid 4 och nästa gång jag kollade på klockan var den 09:00, för tidigt tyckte jag och somnade om. Jag vaknade igen klockan 12 av att mamma ringde, jag var dock ovetande om att klockan var 12. Hon sa
- Nu far jag och Fredrik till bredviken så han får klippa sig och om du ska med får du komma till mig nu
- MEN JAG SOVER JU!!! och jag måste hinna duscha först.
- Nej det hinner du inte, vi far utan dig isåfall.
- MEN JAHA, FAR DÅ!!! , kokade jag och la på.

Fick dålgt samvete över mitt hemska morgonhumör så jag drog snabbt på mig kläderna och sprang till mamma, som tur var hade dem inte hunnit fara ännu. Var fortfarande ovetande om vad klockan var.

i bilen påväg mot bredviken tittar jag på klockan och ser att den är 12:30.
- ÄR KLOCKAN HALV ETT REEEEDAN?!?!?!
Var arg på mig själv för att jag vet hur svårt jag kommer ha att somna inatt. trodde den var 10 kanske.

Väl framme i bredviken bestämmer vi att Fredrik ska klippa sig först för det går snabbast, trodde vi.
Kvart över 2 var dom klara och mamma började jobba klockan 3.
Jaha, då hann inte jag klippa mig då. Hade stigit upp i onödan.
Iallafall...
For hem, drog på mig mer kläder och for till backen med Sara, Lisa och Martina.
Backen har blivit mindre sen jag var där sist och det var mer is än snö i backen så vi gav upp några timmar tidigare än planerat. sara ramlade i liften en gång, det var rätt kul. Hon var ju snabbt på benen igen men ändå slår dem av liften så att alla som missade vurpan hade chans att se det iallafall. Jag retade henne lite :) Btw; har börjat en jävligt snygg liftgubbe där. puss på dig.
Saras mamma skjutsade mig till kix, hon klippte mig, kort, men fint. Jag försökte translatea en engelskbok till svenska, hon hade det i läxa. eller hon hade i läxa att läsa den men jag översatt för att göra det "lättare" för henne. Hon trodde jag kom på en egen bok och hon sa "ingenting hör ju ihop med nåt" jaha, så dålig var jag.
hon for och solade med marie, jag satt kvar och väntade på att pappa skulle hämta mig, vi for ner på stan så jag kunde visa min nya frilla till mamma, sen for jag hem.

Kix dissade mig, hon orkade inte umgås med mig ikväll men det gör ingenting, jag orkar inte vara med henne heller.


Nog om det, Linnea ringde nyss och sa att hon blivit utsnörd ur hennes lägenhet, eller lägenhet och lägenhet. Hon bor hemma hos hennes föräldrar nu. Eftersom att hon bodde på ett hotellrum och har bott där i evigheter var det bestämt att hon inte fick ha sovkompisar, hon fick inte festa, hon fick inte röka osv. IMorse hade en idiot knackat på dörren och sagt att hon ville komma in för att sen skälla ut linnea och anklaga henne för det mesta. Linnea har tydligen haft sovkompisar, festat osv. Jag vet, Linnea vet och alla andra vet att det inte stämmer, visst hon har festat men inte där. Efter att idioten hade skällt ut henne ett tag sa linnea "om du har sagt det du ville ha sagt så kan du gå nu" bra sagt av henne tycker jag. Hade det varit mig det handlade om hade det inte funnits en möjlighet att jag hade skött mig bra och pratat med puckot på ett bra sätt. Hatar idioter!
Nåja, det var tänkt att hon skulle få hennes nya lägenhet 1 februari men idag fick hon veta att hon får den den sista istället. Och påtal om lägenhet, Linnea var ju såklart tvungen att betala månadshyra i "hotellet". Hon har betalt för en månad till och pengarna kommer hon inte få tillbaka, trots att hon inte bor där längre och kommer ju inte bo där nästa månad heller. Dumt tycker jag.

och på tal om påtal så måste jag ju säga att Linnea sa en fin sak till mig här om dagen, igår kanske.
"Jag har inte för mig att du är såå lång" wiho, tack linnea :)

jag är jävligt snygg i håret :)

juste, skulle berätta om mitt sockeranfall idag. benen skakade i backen, jag skrattade, fötterna domnade bort, jag klagade, benen gjorde ont och jag kunde inte böja dom, klagade mer, sen skakade hela jag och det kändes konstigt och poff ner i marken. druckit läsk för att få socker och nu mår jag godis :)

tjarå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörru frajdah du och dina ben är inte så stabila ihop :P

2006-01-15 @ 00:19:09

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback