Haha

Inatt har jag knappt sovit och idag har jag skrattat ihjäl mig.

Mamma skulle hämta mig på skolan klockan 3 när hon slutade men vi gick gå tidigare så jag och Linnea gick ner till hennes jobb istället där mamma och brodern jobbade.
Jag och mamma stod och pratade lite hockey och kom snabbt in på kalix dåliga reslutat mot rosvik, vi pratade högt om det och fredrik fick en kund. Kunden skulle betala 42 kronor. När Fredrik ska säga det var han så distraherad av vårat resultatsnack att han sa;
- 4-2. (väntar en lång stund och ser fundersam och generad ut) FYRTIOTVÅ kronor.
Det skrattade jag mycket åt, jag skrattade åt det när jag kom hem och jag skrattade åt det ikväll. Jag skrattar även åt det nu. det var ruskigt roligt.
sen berättade han att han även hade sagt "hej det är fredrik" när han tog emot en kund. Det är så han svarar i telefonen.

Fredrik har fått min abtronic, eller han har lånat den ett tag.

Imorgon är det derby och det pirras redan i magen :)


Kommentarer
Postat av: kixen

hahahaha!

2006-01-13 @ 22:46:42

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback