yey

efter varje timme som går kommer julen bara närmare. därför vet jag inte om det skulle vara skönare att sova så mycket som möjligt för att bli av med skiten så fort som det bara går, eller om jag ska vara vaken sålänge som möjligt så jag hinner förbereda mig mentalt för julen, fast då måste jag ju gruva mig så länge.
äh, jag ska nog vara med pottan på julafton i vilket fall som helst.
så hon som trogen julälskare inte behöver sitta och ruttna i sin lägenhet för sig själv. då kan ju jag likagärna, som julhatare fara dit och förhoppningvis göra något vettigt av hennes dag :)
julklappar, släkt och julmat bryr jag mig inte om faktiskt. orkar inte fara runt i hela sverige bara för att mamma och pappa har fått för sig att bilda nya familjer som isin tur har miljarder andra släktingar som man måste hälsa på. och mat kommer jag ändå bara orka äta på första stället.
sen är jag inte så jäkla lätt att ha att göra med så det gynnar ingen hur som helst.

aja hockeyn ikväll då var väääärdelös. lule fick iofs till ett rätt snyggt mål, men hade dom satt iallafall hälften av de mållägen (snygga) de hade, lovar jag att det hade blivit massa mycket snygga mål. 2-2 iallafall. tråkig.

sen har jag tydligen en hel del att plugga tills imorrn också.
idag gjorde jag bort ett fetingprov om hjärtat och cikulationen, som jag skulle ha gjort i mars egentligen men inte orkat plugga till. hade inte pluggat nu heller iofs men jag tror jag klarar det iallafall, var rätt simpla grejer. och sen gjorde jag ett prov om lagar, som jag tror att jag klarade också. pottan och jag hade en liten genomgång just innan så jag hann snappa upp det viktigaste :)
så ska jag göra 2 mindre prov imorrn, som jag heller inte pluggat på, samt ett engelska nationella där jag ska skriva en berättelse om något. och jag kan inte få ihop engelska ord till meningar så vi får se hur det går :) sen har jag en hel del småsaker i engelska och svenska att göra, och ett stort biologiprov somjag inte orkar göra förens vi är tillbaka från praktiken mot sommarn nångång.
hade tydligen redovisning idag också, som jag hade missat att vi skulle göra. hade alltså inte ens börjat. men pottan och frida fixade lite text jag kunde redovisa så det gick bra iallafall =)

for till camilla i fredagsnatt, på lördagsmorgon for vi och hade miniskutt med 3-6 åringar, inte det bästa sättet att vakna på men det gick bra =) sen stannade camilla och jobbade så jag for hem till camilla och la mig där och såg film och lallade på, sen kom hon och hade lite klädvisnings, städade osv och sen for jag hem. sara kom och umgicks lite, vilket var jäkligt trevligt med tanke på hur länge sen det var, sen på kvällen kom annis, vi gick till morsan som inte var hemma och brorsan tvingade oss att göra våfflor som förövrigt hade gått ut för 1 år sen, och det gick enbart åt helvete :) fast vi lallade på och sådär. somnade. vaknade på söndagen, annis for på kalas till hennes syrra, jag for hem och gjorde mig klar, sen och titta på hockey. blablabla

idag följde jag sara till stan där jag mötte kix, vi käkade stripsmeny och kixen solade lite solarium, sen hem och se hockey. och nu har jag sjukt tråkigt.

funderar på lite film men då har jag redan sett alla filmer jag har minst 293 gånger och jag vet inte varför men jag kan inte ta ner mer filmer. bläää.
far nog till kix och sover.

var på IKEA igår förresten, hittade riktigt heta grejer. en orange soffa blandannat som jag blev tokkär i.

annis, camilla, pottan, sara, kix <3<3<3<3 och bid såklart <3<3<3<3<33<3<3<3<3<33<3<

aja, so long fuckers

Kommentarer
Postat av: Pottan :)

klart att du sak komma till mig på julafton :) riiing mig sen friiida något säger mig att du glömmer bort de ;p älskar dig!!!

2006-12-20 @ 12:08:01

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback