najsnajsnajsnajs

i fredags var jag med kix, vi såg idol, åt candy och knäppte bilder, och kixen sminkade mig. vilket verkar ha blivit en vana för mina kompisar, att sminka mig alltså. sen gick jag till mamma och sövde henne, för jag hade lovat att sova där, men då blev kixen kinkig så jag gick till mamma och var där tills hon somnade, sen gick jag hit till kix igen och pratade tills hon somnade. fast jag tror jag somnade före henne iallafall:)
sen på morgonen for jag hem, och duschade eller nåt. sen for jag till camilla, jyrade på lite där. och vaknade utan camilla, då hade hon stuckit utan att säga nåt, eller jag tror hon försökte väcka mig, utan resultat :) ovanligt. sen skjutsade camillas mamma och dom hem mig, då duschade jag igen, och sen for jag till pottan och sen for vi på ishallen, och såg brorsans och deras match, som dom givetvis förlorade.
sen for vi till pottan igen, lagade mat, såg film och åt godis. sen for jag hem, och nu är jag hos kix.


nu ska vi göra något hemligt.

looooooooooove!


Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback