jul osv

aja, äntligen är skiten över.  fick lite grejer som jag inte förtjänat, men jag klagar inte.

gårdagen tillbringades med sara, cämie och kixen i mitt liiiillalilla rum hos mamma. och givetvis var tyzon tvungen att vara med oss också.
jag och kix satt och spelade tp, och blev akut jätte-hungriga. det var brorsan och jessica också som tur var så dom ringde danne min kusin och bad han komma och hämta dom (fredrik och jessica) så dom kunde fara ner på 11ans och hämta mat.
men innan det var jag tvungen att göra makaroner och köttbullar åt brorsan, ifall det skulle ta så länge tills danne kom att fredrik skulle hungra ihjäl. jag och fredrik åt lite sånt och sen kom danne.

vi tog en paus från spelandet och satt oss ner och åt lite stripsmeny, samtidigt som sara kom. och eftersom att jag var så mätt från makaronerna så åt sara upp allt istortsett.

sen gick vi och spelade klart, och då kom camilla och avbröt oss, hon hade nämligen med sig tp-disney som jag, sara och camilla spelade ett tag. (kixen hade hunnit fara hem då). jag sög på det också. så oallmänbildad alltså.
sen kring 10 skulle kixen komma och se pb här eftersom att dom inte har 3an hemma eller nåt sånt. men då hade jag camilla och sara hunnit starta en film som hon bara skulle se i 4 minuter tills pb började, men hon fastnade. sen härjade vi på ett tag. sen gav vi varann massage som fan, och skönt var det. camilla är utbildad massör vilket jag gärna nyttjar :) efter att vi kladdat matolja i hela rummet så for sara hem, kring 12, och kix for kring 1. då var det bara jag och camilla kvar, vi såg en annan film vad den nu hette och lallade på lite bara. sen kring halv  6 somnade jag, och camilla kort därpå.

vid 12 vaknade jag av att camilla drog upp mig för att vi skulle fara på bandy. inattmössan gick jag och försökte sminka mig vilket inte gick så bra, så jag gick ut med tyzon för att få lite frisk luft. när jag kommer in säger camilla att hennes mamma snart var här, och då jäklar vart det bråttom.

väl på bandyn höll jag på att frysa ihjäl, och tråkigt var det. tycker inte alls om bandy. sen fick jag någon form av allergisk-reaktion, kan ha varit från badskummet jag använde igår (har varit allergisk i flera år, fast har funkat bra det sista året). det började klia öööööverallt, men främst på händerna, fötterna och ryggen. händerna svällde upp till ballonger och var illröda, sen kom det upp en stor knöl mellan pekfingret och långfingret och det var allmänt hopplöst. fast när jag var hemma och tvättade av mig noga som fan så försvann det. det kliar dock nu när jag tänker på det. efter bandyn for jag till kix och nu är jag hemma hos mamma igen, och funderar på vad mamma ska laga för mat åt mig. eftersom att jag inte sätter en enda jävla köttbulle (vilket är det enda jag äter från julbordet)  till i munnen.

några dagar innan jul bakade jag pepparkakor med pottan, haha. givetvis blir det kaos och mjöl i hela lägenheten. och över hela mig. när jag senare på kvällen for till camilla, efter att ha bytt kläder osv, så hittade jag massa mjöl i öronen, i naveln och överallt.

camilla, kix, bid, pottan och sara, loooveyou!

Kommentarer
Postat av: Camilla

I love you too =)

2006-12-28 @ 03:33:11

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback