annis tror att hon känner mig :)

annis har svarat på dessa frågor, som handlar om mig

1. NAMN?

Frida Åström             - rätt


2. VAR TRÄFFADES VI FÖRSTA GÅNGEN?
Karlsborgsbadet                      - rätt


3. MITT MELLANNAMN?
Margareta                    - anna frida margareta, så lite rätt


4. HUR LÄNGE HAR VI KÄNT VARANDRA?
5 år kanske, sen 7an                      - rätt


5. HUR BRA KÄNNER DU MIG?
Jag känner dig mest! jag känner även på dig                - rätt 


6. RÖKER JAG?
Kanske lite?                          - kanske lite, sällan


7. TROR JAG PÅ GUD?
Nej, du dyrkar satan tror jag           - jag tror inte :(


8. VILKET VAR DET FÖRSTA INTRYCKET DU FICK FRÅN MIG?
att du såg ut som en filur                       - ja vad vet jag


9. MIN ÅLDER?
Sjöttån.               - korrekt 


10. FÖDELSEDAG?
18 november          - det är du som fyller år då sockerpullan. 12 juni är rätt


11. HÅRFÄRG?
mööööörkbrunt  - rätt


12. ÖGONFÄRG?
Blåa                        - feeeeelfelfelfel. gröna


13. LÅNG/"NORMAL"/KORT?
Kort                 - rätt. 155 cm

14. RUND/"NORMAL"/SMAL?
normal, men dina muskler har börjat hänga       - feeeeeeeeeeel


15. HAR JAG NÅGRA SYSKON?
du har tre, och sen en massa små djävular?  - haha aa, rätt. 6 små jävlar+3 riktiga


16. KÄNNER DU NÅGON SOM HAR/HAR HAFT KÄNSLOR FÖR MIG?
Nej, bara mig själv :(    - määh, alla har känslor för mig


17. VAD TYCKER JAG OM ATT GÖRA?
härja som fan och misslyckas med saker     - härja är väl rätt. men misslyckas? =) antar att du syftar på våfflorna, och om fallet är så så ska jag bara säga att.. dina var inte heller så jävla goda!!!


18. KOMMER DU IHÅG VAD DET FÖRSTA JAG SA ÅT DIG VAR?
du sa inget                 - jooo! jag sa hej tillbaka!

19. MIN FAVORITMUSIK?
typ roger pontare innan du började umgås med mig.     - haha mja


20. VAD ÄR DET BÄSTA MED MIN PERSONLIGHET?
har du någon?                - jävla du!


21. ÄR JAG BLYG ELLER VÄLDIGT UTÅTRIKTAD?
Mittimellan.                   - väldigt utåtriktad skulle jag säga :) fast okej, du har rätt.


22. TYCKER DU ATT JAG ÄR ROLIG?
fruktansvärt               - :)


23. ÄR JAG OLAGLIG ELLER FÖLJER JAG ALLA REGLER?
Olaglig som fan          - höhö, icket


24. HAR JAG NÅGRA SPECIELLA GÅVOR/STYRKOR?
du är så bra på att varar uppkäftig och slåss    - mäh, lägg av :)


25. TYCKER DU OM MIG SOM VÄN?
nej, det är därför jag umgpås med dig. för att jag inte tycker om dig alls  - jag visste det!


26. TYCKER DU ATT JAG ÄR SPORTIG, HIPPI, PUNKARE, NÖRD,
UNDERBAR, ENKEL, SVÅR, DRYG ELLER NÅGOT ANNAT?
du är allt.            - sorry, i cant help it :/


27. HAR DU NÅNGÅNG SETT MIG GRÅTA?
Japp          - jag grinar aldrig!


28. VAD VAR DET FÖRSTA DU LA MÄRKE TILL NÄR VI TRÄFFADES?
att du såg på mina bröst     - det var inte det lättaste att undvika


29. OM JAG SKULLE HA ETT ENDA SMEKNAMN, VAD TYCKER DU ATT DET SKULLE
VARA?
fröjda.    - alltid ska jag heta olika :)

30. ALLA HAR VI DÅLIGA SIDOR... SÄG EN AV MINA SÅ SKA JAG FÖRSÖKA BÄTTRA MIG!
du har bara dåliga sidor  - bitch!


haha, ta inte allt så seriöst va bejbi ;) Love you  - yeyeeee ;> love you2

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback