hockey

okej, nu är det såhär att jag har kommit fram till att hockey är väldigt tillfredställande. har själv spelat och jag vet hur arg jag var varje gång jag missade pucken, glömde hur man bromsade eller blev nertacklad. men som ikväll tillexempel, kalix - malmberget, matchen blev visserligen 4-4 men det kändes bra i magen :) jag var så arg på pappa innan jag for att jag inte ens kunde stanna inne och vänta på att mormor skulle hämta mig och skjutsa mig till matchen så jag gick och mötte henne. direkt jag kom in i ishallen sken jag upp, eller jag blev mindre arg iallafall och när matchen var igång var jag världens lyckligaste. det är så spännande och jag blir så nervös, oftast. matchen idag var väl inte den bästa kanske, men hockey som hockey liksom. nu är jag hemma igen, är varken glad eller arg och jag längtar verkligen till den 18/12 när nästa match är. Kalix - Övertorneå HF, antar att den är kring 4 eller 7, kom dit. däremot har jag jävligt svårt för dommarna (stavning?), och jag orkar inte gå in på varför nu.
Tack för en bra match, eller nåt :)


Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback